KKS 10 | KKS 14
- Spojka s nastavením úhlu 1° a axiální montáží pro přenos krouticích momentů z pohonů na adaptérové trubky.
- KKS 10 pro přivaření k trubce, KKS 14 pro šroubovou montáž.
- Po sejmutí řetězu je možné pohonnou jednotku demontovat.
- Dvě řady článků řetězu umožňují malou chybu souososti až 1° mezi hnacím a adaptérovým hřídelem.
- Ocelová spojka, svařitelná, frézovaná, svařovací náboj s otvorem nebo límcem pro přivaření nebo zásuvný náboj s otvory pro šroubovou montáž na trubku adaptéru.
- Axiální montáž s pojistným kroužkem, kromě hřídele We 68.
- Lze použít pro otáčky do 30 ot/min.
Řetězová spojka // Nastavení úhlu 1° // KKS 10 | KKS 14
Provedení:
KKS 10 KKS 14
Základní přehled
Pozn: "Verze" se vztahuje pouze na kompletní KKS. V případě potřeby lze strany A/B objednat také samostatně s uvedením jejich příslušných objednacích čísel.
Hřídel We 66
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 10.6634 | 20610.6681.34 | 20610.9181.66 | 20610.9581.34 | 600 | 26 | 34,5 | 52,0 | 35 | 35 | 12 | 96 | 77 | 1" ; 2" | 5/8" x 16 | 1,6 |
KKS 10.6643 | 20610.6681.43 | 20610.9181.66 | 20610.9581.43 | 600 | 26 | 43,0 | 52,0 | 35 | 35 | 12 | 96 | 77 | 5/4" ; 2" | 5/8" x 16 | 1,5 |
KKS 14.6634 | 20614.6681.34 | 20614.9181.66 | 20614.9581.34 | 300 | 26 | 34,5 | - | 91 | 35 | - | 96 | 134 | 1" | 5/8" x 16 | 1,6 |
KKS 14.6698 | 20614.6698.34 | 20614.9191.66 | 20614.9591.34 | 450 | 26 | 34,5 | - | 126 | 35 | - | 114 | 168 | 1" | 3/4" x 16 | 3,0 |
Používá se pro EWA 10-EWA 16 1200 Nm, LZG 20
Hřídel We 68
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 10.6843 | 20610.6898.43 | 20610.9191.68 | 20610.9591.43 | 750 | 30 | 43,0 | 52,0 | 26 | 35 | 3 | 114 | 70 | 5/4" ; 2" | 3/4" x 16 | 2,5 |
Používá se pro LZG 24
Hřídel We 19
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 10.1934 | 20610.1998.34 | 20610.9191.19 | 20610.9591.34 | 750 | 45 | 34,5 | 41,3 | 26 | 50 | 3 | 114 | 85,5 | 1" ; 1 1/2" | 3/4" x 16 | 2,6 |
KKS 10.1943 | 20610.1998.43 | 20610.9191.19 | 20610.9591.43 | 750 | 45 | 43,0 | 52,0 | 26 | 50 | 3 | 114 | 85,5 | 5/4" ; 2" | 3/4" x 16 | 2,6 |
KKS 10.1961 | 20610.1998.61 | 20610.9191.19 | 20610.9591.61 | 1 000 | 45 | 61,0 | 75,0 | 26 | 50 | 3 | 114 | 85,5 | 2" ; t = 4,5 | 3/4" x 16 | 2,5 |
Používá se pro EWA 16 1200 Nm + 1500 Nm
Pozn: Strana dostupná v komponentech (řetězové kolo, řetěz).
Platformy pro údržbu a servis | Flexibilně stavitelné pracoviště | Různé úlohy manuálního polohování
MOBILNÍ PLOŠINY PRO ÚDRŽBU V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU
Zákazník: HYMER CARAVAN
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
STACIONÁRNÍ STŘEŠNÍ PLOŠINA V ŽELEZNIČNÍM SEKTORU
Zákazník: PFAFF
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
MOBILNÍ PLOŠINA PRO ÚDRŽBU V SEKTORU DOPRAVY
Zákazník: HAŠIČI
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
MOBILNÍ PLOŠINA V MĚSTSKÉ AUTOBUSOVÉ DOPRAVĚ
Zákazník: OVB
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
3D Model (CAD)