We 66 | We 68 |
Verze | Typ č. | Typ č. | T max | SW | D1 | D2 | DA | KL | Trubka ø | m |
(Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
SKS 66.5034 | 20166.4250.34 | - | 300 | 26 | 34,5 | - | 42 | 50 | 1" | 0,3 |
SKS 66.6036 | 20266.4260.3601 | - | 450 | 26 | 30,0 | 36,5 | 42 | 60 | 5/4" | 0,3 |
SKS 68.6537 | - | 20268.6065.3771 | 600 | 30 | 34,5 | 36,5 | 42 | 65 | 5/4" | 0,5 |
SKS 68.6552 | - | 20268.6065.52 | 750 | 30 | 35,0 | 52,0 | 60 | 65 | 2" | 0,9 |
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
3D Model (CAD)