Úhlová planetová převodovka EVB
Všestranná převodovka pro středně náročné až náročné aplikace
Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu
Dostupné velikosti 060 / 090 / 115 / 140 / 180 / 220
Standardní vůle v ozubení 1.stupeň ≤4 arcmin / 2.stupeň ≤7 arcmin
Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru
Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti
Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci
Průmyslové standardní montážní rozměry
Série Vynikající volba pro aplikace vyžadující vysokou přesnost polohy a dynamický výkon. EVB je úhlová převodovka se standardní vúlí v ozubení ≤4 arcmin, která nabízí pravoúhlý design. Montážní příruba s průchozími otvory zaručuje kompaktní rozměry převodovky díky čemuž se snadno montuje na různá zařízení. Tento produkt se ideálně hodí pro různé aplikace řemenových pohonů a pohonů, které se vyskytují v obalových, manipulačních a automatizačních systémech Průmyslové standardní montážní rozměry umožňují použití EVB ve starších konstrukcích zařízení, což našim zákazníkům šetří čas a peníze.
1) Konfigurace pravoúhlého kuželového převodu umožňuje namontovat motor pod úhlem 90° od osy převodovky, což ušetří místo na celkové délce sestavy.
2) Ušlechtilá uhlíková ozubená kola dokončená patentovaným sekundárním procesem pro vyšší přesnost a tichý provoz. O 40% větší povrchová plocha zubu než průmyslový standard.
3) Jednodílná výstupní hřídel a planetový nosič se dvěma ložisky, do kterého jsou integrovány planetová ozubenená kola. To má za následek vyšší tuhost, točivý moment a bezpečnostní faktor se zaručeným vyrovnáním převodů.
4) Jehlová ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) zajišťují vynikající přenos kroutícího momentu a torzní tuhost.
5) Optimalizovaná příruba pro připojení motoru s aktivním centrováním na vodící průměr zaručuje snadné a přesné připojení. Motor lze instalovat v jakékoli pozici.
6) Svěrné spojení hřídele optimalizované pro váš konkrétní motor. Snížená setrvačnost a vyvážení pro dynamický výkon a vysokorychlostní provoz.
7) Ozubený věnec obrobený přímo do skříně převodovky. Poskytuje větší soustřednost a eliminuje kolísání rychlosti.