Přímá planetová převodovka EVS
Kompaktní a přesná řada pro středně náročné až náročné aplikace
Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu
Dostupné velikosti 060 / 075 / 100 / 140 / 180 / 210 / 240
Standardní vůle v ozubení 1.stupeň ≤4 arcmin / 2.stupeň ≤7 arcmin
Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru
Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti
Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci
Průmyslové standardní montážní rozměry
Úhlová převodovka série EVS je parametry ekvivalentní k řadě VRS. Kompaktní a přesná EVS je ideálním řešením pro náročné požadavky na přesnost polohování a rychlost. Tento produkt je osvědčený v aplikacích s vyšší rychlostí a nepřetržitým provozem. Série VRS, vybavená dvěma řadami robustních kuželíkových ložisek, běží hladce a tiše i při těch nejnáročnějších dynamických a statických zatíženích. EVS má standardní vůli v ozubení ≤ 4 arcmin, aby snadno zvládla dynamické obráběcí stroje a robotické aplikace. S maximálním akceleračním momentem až 2960 Nm je tento produkt vynikajícím partnerem pro modely servomotorů s vyšší momentovou kapacitou. Tato série najde uplatnění tak, kde průmyslový standard prostě není dost dobrý.
1) Konfigurace pravoúhlého kuželového převodu umožňuje namontovat motor pod úhlem 90° od osy převodovky, což ušetří místo na celkové délce sestavy.
2) Ušlechtilá uhlíková ozubená kola dokončená patentovaným sekundárním procesem pro vyšší přesnost a tichý provoz. O 40% větší povrchová plocha zubu než průmyslový standard.
3) Jednodílná výstupní hřídel a planetový nosič se dvěma ložisky, do kterého jsou integrovány planetová ozubenená kola. To má za následek vyšší tuhost, točivý moment a bezpečnostní faktor se zaručeným vyrovnáním převodů.
4) Jehlová ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) zajišťují vynikající přenos kroutícího momentu a torzní tuhost.
5) Optimalizovaná příruba pro připojení motoru s aktivním centrováním na vodící průměr zaručuje snadné a přesné připojení. Motor lze instalovat v jakékoli pozici.
6) Svěrné spojení hřídele optimalizované pro váš konkrétní motor. Snížená setrvačnost a vyvážení pro dynamický výkon a vysokorychlostní provoz.
7) Ozubený věnec obrobený přímo do skříně převodovky. Poskytuje větší soustřednost a eliminuje kolísání rychlosti.