Spojovací hřídele ZR je levnější alternativou ke spojovacím hřídelím GX. Spojovací hřídele ZR jsou složeny ze dvou nábojů s pružným členem na každé straně duté tyče. Díky své konstrukci umožňují spojení prvků i na velkou vzdálenost a to i při maximální rychlosti 1500rpm. Na výběr je ze dvou provedení nábojů a to 1 a 1a. Vrtání náboje spojky je vždy v toleranci H7.
Velikost | Výrobní otvory Ød H7 | Rozměry (mm) | ||||||||||||||
Tvar 1 | Tvar 1a | |||||||||||||||
min Ø d2 | max Ø d2 | min Ø d1 | max Ø d1 | Ø DH | Ø D | Ø D1 | Ø dH | I1 / I2 | M | s | b | E | I3 | Ø R | G1 | |
ZR-14 | - | - | 4 | 14 | 30 | - | 30 | 10,5 | 11 | - | 1,5 | 10 | 13 | 35 | 14x2 | M4 |
ZR-19 | 6 | 19 | 19 | 24 | 40 | 32 | 41 | 18 | 25 | 20 | 2 | 12 | 16 | 66 | 20x3 | M6 |
ZR-24 | 8 | 24 | 24 | 28 | 55 | 40 | 55 | 27 | 30 | 24 | 2 | 14 | 18 | 78 | 30x4 | M8 |
ZR-28 | 10 | 28 | 28 | 38 | 65 | 48 | 65 | 30 | 35 | 28 | 2,5 | 15 | 20 | 90 | 35x4 | M10 |
ZR-38 | 12 | 38 | 38 | 45 | 80 | 66 | 77 | 38 | 45 | 37 | 3 | 18 | 24 | 114 | 40x4 | M12 |
ZR-42 | 28 | 42 | 42 | 55 | 95 | 75 | 94 | 46 | 50 | 40 | 3 | 20 | 26 | 126 | 45x4 | M12 |
ZR-48 | 28 | 48 | 48 | 60 | 105 | 85 | 102 | 51 | 56 | 45 | 3,5 | 21 | 28 | 140 | 50x4 | M16 |
Velikost | Pružný člen [98 Shore A] |
Pružný člen [92 Shore A] | Pružný člen GS [98 Shore A] | ||||||||||||
Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí |
Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Max. zkrut |
Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí | Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Zkrut | Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí | Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Dynamická torzní tuhost | |
(°) |
(mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | VKmax (°) | (°) | (mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | VkN (°) | (°) | (mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | (Nm / rad) | |
ZR-14 | 1,2 | -1 / +2 | 12,5 | 25 | 5 | 1,2 | -1 / +2 | 7,5 | 15 | 10 | 0,9 | -1 / +2 | 12,5 | 25 | 256 |
ZR-19 | 1,2 | -1 / +2,4 | 17 | 34 | 5 | 1,2 | -1 / +2,4 | 10 | 20 | 5 | 0,9 | -1 / +2,4 | 17 | 34 | 1270 |
ZR-24 | 0,9 | -1 / +2,8 | 60 | 120 | 5 | 0,9 | -1 / +2,8 | 35 | 70 | 5 | 0,9 | -1 / +2,8 | 60 | 120 | 4010 |
ZR-28 | 0,9 | -1,4 / +3 | 160 | 320 | 5 | 0,9 | -1,4 / +3 | 95 | 190 | 5 | 0,9 | -1,4 / +3 | 160 | 320 | 4960 |
ZR-38 | 1,0 | -1,4 / +3,6 | 325 | 650 | 5 | 1,0 | -1,4 / +3,6 | 190 | 380 | 5 | 0,9 | -1,4 / +3,6 | 325 | 650 | 8580 |
ZR-42 | 1,0 | -2 / +4 | 450 | 900 | 5 | 1,0 | -2 / +4 | 265 | 530 | 5 | 0,9 | -2 / +4 | 450 | 900 | 18846 |
ZR-48 | 1,1 | -2 / +4,2 | 525 | 1050 | 5 | 1,1 | -2 / +4,2 | 310 | 620 | 5 | 0,9 | -2 / +4,2 | 525 | 1050 | 22810 |
Délka spojovací hřídele L vychází z osové vzdálenosti A (osová vzdálenost zdvižných převodovek) a korekčního rozměru Ak uvedeného v tabulce. Platí pro všechny zdvižné převodovky a spojovací hřídele.
Korekční rozměry roztečové vzdálenosti Ak (mm) | |||||||||||||||||||||
Velikost | M0 | M1 / MH1 |
M2 / MH2 |
G1 | M3 / MH3 |
C3 | M4 / MH4 |
C5 | G2 | M5 / MH5 |
J1 | C15 | G3 2:1 |
G3 3:1 | J2 | C20 | J3 / JH3 |
C30 | J4 | J5 | C50 |
ZR-14 | 92 | 120 | 140 | ||||||||||||||||||
ZR-19 | 92 | 120 | 140 | 244 | 195 | 180 | 240 | 228 | |||||||||||||
ZR-24 | 112 | 137 | 150 | 244 | 195 | 180 | 240 | 228 | 300 | 325 | 280 | ||||||||||
ZR-28 | 147 | 160 | 244 | 195 | 180 | 240 | 228 | 360 | 300 | 325 | 280 | 355 | 322 | 355 | 355 | 380 | |||||
ZR-38 | 264 | 200 | 190 | 240 | 228 | 360 | 300 | 325 | 280 | 620 | 355 | 322 | 355 | 355 | 380 | ||||||
ZR-42 | 250 | 228 | 360 | 300 | 325 | 280 | 610 | 620 | 355 | 322 | 355 | 355 | 380 | 500 | 560 | ||||||
ZR-48 | 374 | 300 | 325 | 280 | 610 | 620 | 355 | 322 | 355 | 355 | 380 | 500 | 560 |
3D konfigurace příslušenství (CAD)
Nebo v případě zájmu na vyžádání info@mnsystems.cz