Verze | Typ č. | DR |
DIN 3069 | H1 | H2 | Metoda válcování | m |
(mm) | D ø (mm) | (m) | (m) | (kg) | |||
ATR 06.6001 | 81006.6001.01 | 60 | 5 - 6 | 2,3 | 5,7 | hladký | 2,1 |
ATR 06.5401 | 81006.5401.01 | 54 | 4 - 5 | 2,6 | 6,2 | hladký | 0,7 |
ATR 06.5410 | 81006.5401.10 | 54 | - | - | - | hladký | 0,7 |
ATR 06.9201 | 81006.9201.01 | 120 | 6 | 3,5 | - | hladký | 2,5 |
ATR 06.6002 | 81006.6002.01 | 61 | 5 | 2,4 | 6,0 | drážkovaný/levý | 2,3 |
ATR 06.6003 | 81006.6003.01 | 61 | 5 | 2,4 | 6,0 | drážkovaný/pravý | 2,3 |
ATR 06.5403 | 81006.5403.02 | 54 | 5 | 2,8 | 6,9 | drážkovaný/levý | 0,9 |
Verze | Typ č. | B |
L | m |
(mm) | (mm) | (kg) | ||
GBA 20.5010 | 81520.5010.0110 | 50 | 1 000 | 0,2 |
GBA 20.5025 | 81520.5010.0125 | 50 | 2 500 | 0,3 |
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
3D Model (CAD)