Verze | Typ č. | Info | m |
(kg) | |||
WRZ 20.5011 | 81820.5011 | L = 1000 mm | 0,2 |
WRZ 20.9102 | 81820.9102 | Startovací spona | 0,1 |
WRZ 20.9102 | 81820.9102.0001 | Startovací spona s upevňovací deskou | 0,1 |
WRZ 20.9111 | 81820.9111 | Koncová spona | 0,1 |
WRZ 20.0111 | 81820.0111 | Pro RMA 20.0512 | 0,1 |
WRZ 20.0112 | 81820.0112 | Pro RMA 20.1212 | 0,1 |
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
3D Model (CAD)