Momentové motory QTL-38 a QTL-485 nahrazují řadu QTL-210 a QTL-310 jako největší momentové motory, které Tecnotion nabízí. Má stejně efektivní a prostorově úsporný elektromagnetický design, který je zvětšen pro ještě vyšší požadavky na točivý moment. S velkým vnitřním průměrem je velmi vhodný pro integraci do stávající aplikace na široké škále trhů, jako jsou rotační indexovací stoly, tiskové stroje a či aplikace pro manipulace s materiály.
Nejnovějším přírustkem do rodiny momentových motorů je řada QTL-A. Jedná se o motor, který vyhovuje aplikacím, kde je rozhodující vysoký trvalý točivý moment v kombinaci s kompaktní konstrukcí. QTL-A 385 momentové motory se dodávají ve dvou výškách, 85mm a 105mm. Při použití integrovaného chladicího kroužku vhodného pro vodní chlazení lze dosáhnout trvalého rozsahu točivého momentu až 407Nm. V kombinaci s velmi vysokou motorovou konstantou to znamená, že motor produkuje vysoký točivý moment, aniž by generoval velké množství tepla. To znamená, že špičkový výkon je obzvláště působivý, s hodnotou 1026Nm stojí vysoko nad srovnatelnými momentovými motory na trhu. Při 480Vac je maximální rychlost motoru s nejmenším točivým momentem, QTL-A-385-85, 231 ot / min. Vlastnosti, jako je velký vnitřní průměr, kabelový výstup, integrované snímače teploty, vysoká motorová konstanta, nízký tepelný odpor a nízká hmotnost statoru a rotoru odlišují motory QTL od ostatních momentových motorů, které jsou v současné době k dispozici. Velmi velký vnitřní průměr umožňuje snadné vedení kabelů nebo připevnění dalších částí rotorem. Proto se hodí pro širokou škálu trhů, včetně rotačních indexovacích stolů, tisku, manipulace s materiálem, balení nebo třeba řezání laserem. Technologie přímého pohonu bezkartáčových momentových motorů je ideálním způsobem, jak zvýšit produktivitu, přesnost a dynamický výkon aplikací. Tato technologie snižuje náklady, zmenšuje požadavky na prostor a snižuje opotřebení. Momentové motory vylučují potřebu mechanických komponentů převodovky, jako jsou převodovky, řemeny a jiné reduktory rychlosti. To snižuje ztráty při přenosu a eliminuje náklady a údržbu vyžadovanou pro další komponenty. A protože nedochází ke kontaktu mezi rotorem a statorem, nedochází k mechanickému opotřebení, což znamená menší údržbu a delší životnost. Řada QTL-A byla vyvinuta na základě zkušeností z nedávno vydané řady QTR-A a menších motorů řady QTL-A a byla aplikována na požadavky vyššího generování točivého momentu.