Cykloidní převodovka Série 3000 DI Option
Všestranná převodovka pro středně náročné až náročné aplikace
Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu
Dostupné velikosti 050 / 070 / 090 / 120 / 155 / 205 / 235
Nejlepší vůle ve své třídě (≤5 arcmin)
Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru
Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti
Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci
Průmyslové standardní montážní rozměry
Řada VRL je univerzálem na trhu planetových převodovek. Díky šikmému ozubení, robustní vnitřní konstrukci, hladkému provozu a vysoké hustotě točivého momentu je tento produkt skutečně nejlepší ve své třídě. Vůle 5 arc-min umožňuje VRL aplikovat na širokou škálu aplikací. VRL je vynikající volbou pro servo aplikace v obalových, manipulačních a automatizačních systémech. K dispozici je řada standardních možností umývání a potravinářství, což z něj činí atraktivní volbu pro nejnáročnější prostředí. Nabízíme nejširší výběr velikostí a převodových poměrů, což našim zákazníkům poskytuje větší flexibilitu než kdykoli předtím. Průmyslové standardní montážní rozměry umožňují implementaci VRL do starších konstrukcí strojů, což našim zákazníkům šetří drahocenný čas.
- schopnost zvládnout větší „rázové“ zatížení (> 500%) v porovnání se šnekovovou převodovkou
- vysoké převodové poměry a hustota točivého momentu v kompaktním rozměru
- vysoká účinnost (> 95%) na stupeň redukce
- minimální moment setrvačnosti
1) ložiska výstupní hřídele
2) výstupní hřídel
3) tělo pro uložení vnitřního čepu
4) vnitřní čep
5) ozubená kola
6) nosič
7) vstupní hřídel
8) excentrické válečkové ložisko
Vysokorychlostní hřídel uložená v excentrickém ložisku otáčí vnitřním ozubeným kolem.
Vnitřní kolo s vnějším ozubením se otáčí (ve skutečnosti excentrický otáčivý pohyb), přičemž zabírá s vnitřními čepy ozubeného věnce jeden po druhém.
Když vysokorychlostní vstupní hřídel dokončí jedno úplné otočení, kolo se pomalu otáčí v opačném směru, o rozdíl v počtu zubů ozubeného kola.
Hřídel se otáčí vysokou rychlostí, zatímco se kolo otáčí nízkou rychlostí. Pomalé otáčení se přenáší na pomaloběžnou hřídel výstupní příruby přes nosné kolíky.
3D konfigurace (na vyžádání)