Hřídelové spojky RA a RG kompenzují drobné úhlové, radiální a rotační změny, axiální nesouosost hřídele. Zároveň tlumí vibrace. Tímto způsobem spojky zvyšují životnost zdvižných převodovek, kuželových převodovek a motorů.
Velikost | Provedení | Rozměry (mm) |
Hmotnost | |||||||||||
A | E | F | B | b | D1 | D | d | Cmin | Cmax | G | t | (kg) | ||
RG-55 | 1 |
160 | 52 | 65 | 30 | 22 | 98 | 120 | 60 | 30 | 55 | M10 | 20 | 7,3 |
RG-55 | 1 a |
160 | - | 65 | 30 | 22 | - | 120 | 60 | 30 | 55 | M10 | 20 | 8,0 |
RG-65 | 1 | 185 | 61 | 75 | 35 | 26 | 115 | 135 | 68 | 40 | 65 | M10 | 20 | 11,0 |
RG-75 | 1 | 210 | 69 | 85 | 40 | 30 | 135 | 160 | 80 | 40 | 75 | M10 | 25 | 17,9 |
RG-90 | 1 | 245 | 81 | 100 | 45 | 34 | 160 | 200 | 100 | 50 | 90 | M12 | 30 | 28,5 |
Velikost | Pružný člen [98 Shore A] |
Pružný člen [92 Shore A] | Pružný člen RA [98 Shore A] | ||||||||||||
Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí |
Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Max. zkrut |
Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí | Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Zkrut | Max. úhlové natočení | Max. axiální posunutí | Nominální kroutící moment | Max. kroutící moment | Dynamická torzní tuhost | |
(°) |
(mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | VKmax (°) | (°) | (mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | VkN (°) | (°) | (mm) | TkN (Nm) | TKmax (Nm) | (Nm / rad) | |
RG-55 | 1,1 | -1 / +2,2 | 685 | 1370 | 5 | 1,1 | -1 / +2,1 | 410 | 820 | 5 | 0,9 | -1,5 / +2,1 | 685 | 1370 | 61550 |
RG-65 | 1,2 | -1 / +2,6 | 940 | 1880 | 5 | 1,2 | -1 / +2,6 | 625 | 1250 | 5 | 0,9 | -1,5 / +2,6 | 940 | 1880 | 71660 |
RG-75 | 1,2 | -1,5 / +3 | 1920 | 3840 | 5 | 1,2 | -1,5 / +3 | 1280 | 2560 | 5 | 0,9 | -1,5 / +3 | 1920 | 3840 | 150450 |
RG-90 | 1,2 | -1,5 / +3,4 | 3600 | 7200 | 5 | 1,2 | -1,5 / +3,4 | 2400 | 4800 | 5 | 0,9 | -1,5 / +3,4 | 3600 | 7200 | 302900 |
3D konfigurace příslušenství (CAD)
Nebo v případě zájmu na vyžádání info@mnsystems.cz