Přídavná těsnění

Typy konfigurace těsnění:snr logo

- SS / koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění
- UU / koncové těsnění
- AA / bez těsnění
- BB / koncové těsnění + spodní těsnění
- EE / dvojité koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění
- FF / koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění + plechový stěrač
- GG / dvojité koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění + plechový stěrač
- VV / dvojité koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění + MLS těsnění
- WW / dvojité koncové těsnění + vnitřní těsnění + spodní těsnění + plechový stěrač + MLS těsnění
- LL / LFS těsnění



Lineární vedení jsou během provozu vystavena různým typům znečištění. Účelem těsnícího systému je zabránit průniku cizích částic jakéhokoliv druhu dovnitř vozíku a také minimalizovat ztráty maziva.

Vozíky lineárního vedení NTN-SNR jsou standardně vybaveny těsněním typ SS, což je kombinace koncového těsnění se dvěma břity, vnitřního a spodního těsnění.

Lineární vedení NTN-SNR lze vhodně doplnit dalšími přídavnými těsněními a tím nalézt optimální variantu pro různé aplikace s různými podmínkami znečištění.


Koncové těsnění

  • Těsnění se dvěma břity
  • Těsnění umístěno na čele vozíku, kde chrání před znečištěním z vnějšku
  • Minimalizace ztráty maziva
  • Těsnění pro běžné podmínky použití

koncove tesneni

Vnitřní těsnění

  • Těsnění se dvěma břity
  • Těsnění umístěno uvnitř vozíku a chrání proti znečištění se shora kolejnice
  • (zejména od montážních otvorů kolejnice)
  • Minimalizace ztráty maziva
  • Těsnění pro běžné podmínky použití

vnitrni tesneni

Spodní těsnění

  • Těsnění se dvěma břity
  • Těsnění umístěno uvnitř vozíku
  • Chrání proti znečištění zespodu
  • Minimalizace ztráty maziva
  • Těsnění pro běžné podmínky použití
  • Pro vertikální aplikace

spodni tesneni

 

Laminátové těsnění MLS

  • Těsnící prvek s několika vrstvami laminátu
  • Impregnace olejem
  • Pro vedení v podmínkách silného znečištění
  • Kombinace s dvojitým těsněním nebo dvojitým těsněním a plechovým stěračem

MLS tesneni

Dvojité koncové těsnění

  • Kombinace dvou koncových těsnění a distančního plechu
  • Těsnění v případě těžké kontaminace
  • Možnost v kombinaci s plechovým stěračem

2XSS

Plechový stěrač

  • Nemá žádný kontakt s kolejnicí
  • Těsnění proti hrubým nečistotám
  • Nevhodné při použití jako samostatné těsnění

SCRAPER

 

LFS – těsnění s nízkým třením

  • Těsnění s jedním břitem
  • Snížení třecího odporu
  • Použití v podmínkách s nízkým stupněm znečištění

LFS

 

Možnosti konfigurace:

 

SS

ss

 

 

UU

uu

 

 

BB

bb

 

 

EE

ee

 

 FF

fff

GG

gg

VV

vv

 

WW

ww

LL

ll

JJ

jj

 

 Značení  Lineární vedení Popis
LGB - standartní LGM - miniaturní
SS S -  KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ
AA X X  BEZ TĚSNĚNÍ
UU X -  KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH
BB X S  KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, SPODNÍ TĚSNĚNÍ
EE X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ
FF X -  KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, PLECHOVÝ STĚRAČ NA OBOU STRANÁCH
GG X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, PLECHOVÝ STĚRAČ NA OBOU STRANÁCH
ES X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA JEDNÉ STRANĚ, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ
FS X -  KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA JEDNÉ STRANĚ, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, PLECHOVÝ STĚRAČ NA JEDNÉ STRANĚ
GS X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA JEDNÉ STRANĚ, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, PLECHOVÝ STĚRAČ NA JEDNÉ STRANĚ
VV X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, LAMINÁTOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH
WW X -  DVOJITÉ KONCOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, VNITŘNÍ A SPODNÍ TĚSNĚNÍ, PLECHOVÝ STĚRAČ A LAMINÁTOVÉ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH
LL X -  NÍZKOKONTAKTNÍ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH
JJ X -  NÍZKOKONTAKTNÍ TĚSNĚNÍ NA OBOU STRANÁCH, SPODNÍ TĚSNĚNÍ
XX X -  TĚSNĚNÍ DLE POŽADAVKU ZÁKAZNÍKA

 

S  Standartní těsnění
X  Dostupná kombinace těsnění
-   Kombinace těsnění pro vedení není možná

Hledání náhrady v NTN SNR průvodci:

Spustit převodník

Podívejte se na videa k tomuto produktu: