Uzavírací jednotky
Uzavírací a brzdové jednotky se používají k jednotky se používají k pevnému, přesnému a spolehlivému zapolohování a brždění. Zabezpěčují přesnost aplikačních postupů a díky krátkým dobám cyklů umožňují efektivní proces výroby a zaručují bezpečné zastavení pro maximální míru bezpečnosti pro člověka a strojní zařízení.
Upínací jednotky řady HK jsou ovládány manuálně. Otáčením volně nastavitelné upínací páky jsou kontaktní sekce synchronně tlačeny proti profilové kolejnici. Plovoucí kontaktní sekce zaručují symetrický přenos výkonu. Na stejném principu pracují i jednotky miniHK.
Uzavírací jednotky řady MK jsou ovládány pneumaticky. Při přivedení vzduchu se zavřou. Řada MKS se uzavírá pružinovým zásobníkem energie a otevírá přívodem vzduchu. Integrovaný kluzný klínový mechanismus dosahuje vysokých nosných sil. Tlakové medium pohybuje klínovým mechanismem a výsledný příčný pohyb přitlačuje kontaktní část velkou silou ke kolejnici z boku.
Uzavírací jednotky MCP jsou ovládány pneumaticky. Při přivedení vzduchu se zavřou. Řada MCPS se uzavírá pružinovým zásobníkem energie a otevírá přívodem vzduchu. Jsou asymetricky uspořádané vzhledem k ose kolejnice, což umožňuje dodržovat šířku vozíku na jedné straně.

Uzavírací a brzdové jednotky se používají k jednotky se používají k pevnému, přesnému a spolehlivému zapolohování a brždění. Zabezpěčují přesnost aplikačních postupů a díky krátkým dobám cyklů umožňují efektivní proces výroby a zaručují bezpečné zastavení pro maximální míru bezpečnosti pro člověka a strojní zařízení.
Upínací jednotky řady HK jsou ovládány manuálně. Otáčením volně nastavitelné upínací páky jsou kontaktní sekce synchronně tlačeny proti profilové kolejnici. Plovoucí kontaktní sekce zaručují symetrický přenos výkonu. Na stejném principu pracují i jednotky miniHK.
Uzavírací jednotky řady MK jsou ovládány pneumaticky. Při přivedení vzduchu se zavřou. Řada MKS se uzavírá pružinovým zásobníkem energie a otevírá přívodem vzduchu. Integrovaný kluzný klínový mechanismus dosahuje vysokých nosných sil. Tlakové medium pohybuje klínovým mechanismem a výsledný příčný pohyb přitlačuje kontaktní část velkou silou ke kolejnici z boku.
Uzavírací jednotky MCP jsou ovládány pneumaticky. Při přivedení vzduchu se zavřou. Řada MCPS se uzavírá pružinovým zásobníkem energie a otevírá přívodem vzduchu. Jsou asymetricky uspořádané vzhledem k ose kolejnice, což umožňuje dodržovat šířku vozíku na jedné straně.
-
Manuální uzavírací jednotka HK
... Learn More- Manuální ovládání - Pro miniaturní vedení 15/20/25/30/35/45/55 - Redukční desky dle výšky vozíku - Uzavírací síla 1200N - 2000N (dle velikosti) - Utahovací moment upínací páky 5Nm - 17Nm (dle velikosti)
-
Manuální uzavírací jednotka mini HK
... Learn More- Manuální ovládání - Pro miniaturní vedení 9/12/15 - Uzavírací síla 100N - 180N (dle velikosti) - Utahovací moment upínací páky 0,17Nm - 0,75Nm (dle velikosti)
-
Manuální uzavírací jednotka MK
... Learn More- Pneumatické ovládání - Pro standartní lineární vedení 15/20/25/30/35/45/55 - Redukční desky dle výšky vozíku - Uzavírací síla 650-2250N
-
Manuální uzavírací jednotka MKS
... Learn More- Pneumatické ovládání - Brzdí i při ztrátě tlaku vzduchu pomocí předepnutých pružin - Pro standartní lineární vedení 15/20/25/30/35/45/55 - Redukční desky dle výšky vozíku - Uzavírací síla 400-1450N
-
Manuální uzavírací jednotka MCP
... Learn More- Pneumatické ovládání - Pro miniaturní lineární vedení 09/12/15 - Uzavírací síla 130-320N
-
Manuální uzavírací jednotka MCPS
... Learn More- Pneumatické ovládání - Brzdí i při ztrátě tlaku vzduchu pomocí předepnutých pružin - Pro miniaturní lineární vedení 09/12/15 - Uzavírací síla 80-280N