KKS 11 | KKS 15
- Spojka s nastavením úhlu 6° a axiální montáží pro přenos krouticích momentů z pohonů na adaptérové trubky.
- KKS 11 pro přivaření k trubce, KKS 15 pro šroubovou montáž.
- Po odpojení řetězu je možné pohon demontovat.
- Dvě řady článků řetězu umožňují větší chyby souososti až 6° mezi pohonem a hřídelí adaptéru.
- Ocelová spojka, svařitelná, frézovaná, svařovací náboj s otvorem nebo límcem pro přivaření k výstupní trubce.
- Axiální montáž s pojistným kroužkem, kromě We 68.
- Lze použít pro otáčky do 30 ot/min.
Řetězová spojka // Nastavení úhlu 6° // KKS 11 | KKS 15
Provedení:
KKS 11 KKS 15
Základní přehled
Pozn: "Verze" se vztahuje pouze na kompletní KKS. V případě potřeby lze strany A/B objednat také samostatně s uvedením jejich příslušných objednacích čísel.
Hřídel We 66
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 11.6643 | 20611.6681.43 | 20611.9181.66 | 20611.9581.43 | 300 | 26 | 43,0 | 52,0 | 34 | 33 | 12 | 96 | 77,0 | 5/4" ; 2" | 5/8" x 16 | 1,6 |
KKS 11.6643 | 20611.6698.43 | 20611.9191.66 | 20611.9591.43 | 450 | 26 | 43,0 | 52,0 | 26 | 34 | 3 | 114 | 70,0 | 5/4" ; 2" | 3/4" x 16 | 2,5 |
KKS 15.6634 | 20615.6681.34 | 20611.9181.66 | 20615.9581.34 | 300 | 26 | 34,5 | - | 91 | 33 | - | 96 | 134,0 | 1" | 5/8" x 16 | 1,5 |
KKS 15.6643 | 20615.6681.43 | 20611.9181.66 | 20615.9581.43 | 300 | 26 | 43,0 | - | 91 | 33 | - | 96 | 134,0 | 5/4" | 5/8" x 16 | 1,5 |
Používá se pro EWA 10-EWA 16 1200 Nm, LZG 20
Hřídel We 68
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 11.6843 | 20611.6898.43 | 20611.9191.68 | 20611.9591.43 | 450 | 30 | 43,0 | 52,0 | 26 | 35 | 3 | 114 | 70,0 | 5/4" ; 2" | 3/4" x 16 | 2,5 |
KKS 11.6846 | 20611.6899.46 | 20611.9192.68 | 20611.9592.46 | 750 | 30 | 30,0 | 45,5 | 33 | 33 | 3 | 120 | 86,0 | ø51 t = 2,25 | 1" x 12 | 3,5 |
KKS 11.6849 | 20611.6899.49 | 20611.9192.68 | 20611.9592.49 | 750 | 30 | 49,0 | - | 33 | 33 | - | 120 | 86,0 | 1½“ | 1" x 12 | 3,5 |
KKS 11.6852 | 20611.6899.52 | 20611.9192.68 | 20611.9592.52 | 750 | 30 | - | 52,0 | 33 | 33 | 3 | 120 | 86,0 | 2" | 1" x 12 | 3,5 |
Používá se pro LZG 24
Hřídel We 19
Verze | Typ č. | Typ č. | Typ č. | T max | D | D1 | D2 | A1 | A2 | BL | DA | KL | Trubka ø | Řetěz | m |
strana A | strana B | (Nm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | |||
KKS 11.1943 | 20611.1998.43 | 20611.9191.19 | 20611.9591.43 | 450 | 45 | 43,0 | 52,0 | 26 | 50 | 3 | 114 | 85,5 | 5/4" ; 2" | 3/4" x 16 | 2,5 |
KKS 11.1946 | 20611.1999.46 | 20611.9192.19 | 20611.9592.46 | 750 | 45 | 30,0 | 45,5 | 33 | 50 | 3 | 120 | 101,0 | Ø51 t = 2,25 | 1" x 12 | 3,7 |
KKS 11.1949 | 20611.1999.49 | 20611.9192.19 | 20611.9592.49 | 750 | 45 | 49,0 | - | 33 | 50 | - | 120 | 101,0 | 1½" | 1" x 12 | 3,7 |
KKS 11.1952 | 20611.1999.52 | 20611.9192.19 | 20611.9592.52 | 750 | 45 | - | 52,0 | 33 | 50 | 3 | 120 | 101,0 | 2" | 1" x 12 | 3,75 |
Používá se pro EWA 16 1200 Nm + 1500 Nm
Pozn: Strana dostupná v komponentech (řetězové kolo, řetěz).
Platformy pro údržbu a servis | Flexibilně stavitelné pracoviště | Různé úlohy manuálního polohování
MOBILNÍ PLOŠINY PRO ÚDRŽBU V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU
Zákazník: HYMER CARAVAN
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
STACIONÁRNÍ STŘEŠNÍ PLOŠINA V ŽELEZNIČNÍM SEKTORU
Zákazník: PFAFF
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
MOBILNÍ PLOŠINA PRO ÚDRŽBU V SEKTORU DOPRAVY
Zákazník: HAŠIČI
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
MOBILNÍ PLOŠINA V MĚSTSKÉ AUTOBUSOVÉ DOPRAVĚ
Zákazník: OVB
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
3D Model (CAD)