GKT 06
- Teleskopická spojka pro přenos hnacích momentů u velmi velkých navíjecích systémů VariVent®.
- Pro použití s proměnným axiálním posunem mezi výstupním hřídelem motorového pohonu/manuálního pohonu a navíjecím hřídelem.
- Hladké a tiché nastavení délky pomocí vysoce výkonných válečků, obdélníková hliníková trubka 60 x 60 mm se 2 ocelovými univerzálními klouby, plastový distanční válec pro zajištění správné vzdálenosti od budovy.
- Verze "47" s vnitřním adaptérem pro hliníkovou navíjecí trubku 50 x 1,5 mm.
- Všechny díly jsou nerezové, tj. nerezavějící.
Teleskopická spojka GKT 04
Provedení:
GKT 04.2332
![gkt06 nakres](/images/lock-drives/hrebenove-zdvizne-systemy/spojky/gkt06/gkt06-nakres.png)
Adapter 47 |
Verze | Typ č. | HL | LA | LE | Trubka ø | m |
(m) | (mm) | (mm) | (mm) | (kg) | ||
GKT 06.0647 | 20943.0106.4721 | 0,60 | 640 | 550 | 50 x 1,5 mm | 5,2 |
GKT 06.2347 | 20943.0123.4721 | 2,30 | 2 070 | 1 550 | 50 x 1,5 mm | 8,8 |
Platformy pro údržbu a servis | Flexibilně stavitelné pracoviště | Různé úlohy manuálního polohování
MOBILNÍ PLOŠINY PRO ÚDRŽBU V AUTOMOBILOVÉM PRŮMYSLU
Zákazník: HYMER CARAVAN
Údržbářská plošina je něco, co by mělo výrazně usnadnit montáž obytných vozů, protože může pomoci optimalizovat související operace. A to i ve velmi stísněných prostorách. Po analýze provedené odborníky ze společnosti LOCK přímo na místě byla vybrána jednotka pro ruční nastavení výšky, která po mechanickém propojení a v závislosti na typu vozidla umožňuje dosáhnout správné pracovní výšky. Integrovaný přístup využívá vlečné schodiště, čímž se dosáhne prostorově úsporného designu. Kromě výrazného zlepšení ergonomie zajišťuje tato aplikace snížení chybovosti a v konečném důsledku zvýšení efektivity o přibližně 15 %.
![csm Arbeitsbuehne Hymer Caravan a2008636f2](/images/lock-drives/csm_Arbeitsbuehne_Hymer_Caravan_a2008636f2.jpg)
STACIONÁRNÍ STŘEŠNÍ PLOŠINA V ŽELEZNIČNÍM SEKTORU
Zákazník: PFAFF
Při stavbě střešních plošin se téměř vždy používají pohony LOCK. Jejich úkolem je boční nastavení horních roštů. Posouvají plošinu bočně k vlaku s pozitivním uložením. Díky tomu je práce na trakčním vedení a v horní části vlaku ergonomická a bez rizika. Boční nastavení je možné pomocí ozubených převodovek LOCK.
![csm Pfaff Verkehrstechnik SBB Puenten 766ae7d23c](/images/lock-drives/csm_Pfaff-Verkehrstechnik_SBB_Puenten_766ae7d23c.jpg)
MOBILNÍ PLOŠINA PRO ÚDRŽBU V SEKTORU DOPRAVY
Zákazník: HAŠIČI
Tato aplikace vytvořila mechanické spojení mezi jednotlivými převodovkami LOCK s ozubeným hřebenem a pastorkem. Výška plošiny pro údržbu se nastavuje ručně. Díky samosvorné funkci převodovek LOCK vzniklo pro zákazníka bezpečné, udržitelné a prakticky bezúdržbové řešení.
![csm Arbeitsplattform Hymer Feuerweh 3fcf16eaa5](/images/lock-drives/csm_Arbeitsplattform_Hymer_Feuerweh_3fcf16eaa5.jpg)
MOBILNÍ PLOŠINA V MĚSTSKÉ AUTOBUSOVÉ DOPRAVĚ
Zákazník: OVB
Údržbové plošiny společnosti Offenbacher Verkehrsbetriebe (OVB) slouží k provádění údržby pantografů jejích elektrobusů. Jakmile je jedna z těchto plošin na místě, mohou být osoby a zařízení zvednuty do výšky až 3,9 metru. Střecha autobusu je pak přístupná pomocí tlačných jednotek, což umožňuje provádět údržbářské práce.
![Arbeitsplattform Verkehrsbetriebe](/images/lock-drives/Arbeitsplattform_Verkehrsbetriebe.jpg)
3D Model (CAD)