DBS-150
Paletový stoper DBS-150
Zdvih: 15 mm
Tlumící zdvih: 20 mm
Minimální váha palety: 5 kg
Maximální váha palety: 170 kg
Pro maximální hnací sílu palety na dopadovou desku stoperu: 103 N
Pozn. Tlačná síla palety je maximální síla aplikovaná na stoper pro spolehlivé stáhnutí dopadové desky stoperu a následné uvolnění palety. Tato hodnota platí pro koeficient tření mezi dopravníkem a paletkou μ = 0,07 a dopadovou deskou stoperu z oceli.
POPIS FUNKCE
Paletový stoper s tlumením zastaví jednu nebo více palet do definované polohy. Zastavování probíhá díky tlumení velmi citlivě. Proto je stoper s tlumením vhodný pro zastavování produktů s vysokou transportní rychlostí, mají vysoko těžiště, jsou citlivé na otřesy atp. Další výhodou je, že produkty budou zastaveny v přesné poloze a tudíž lze vynechat další indexování výrobku. Pohyb zarážky směrem dolů, pro uvolnění pohybu paletky, je ovládán pneumaticky a může být jednočinný (směrem dolů pneumaticky, zpět nahoru integrovanou pružinou) nebo dvojčinný (směrem dolů pneumaticky a zpět také). Pro identifikaci horní a dolní polohy lze vybavit stoper snímači polohy.
Výhody
- flexibilní využití velkého množství volně konfigurovatelných variant
 - mírné zpomalení a zastavení paletky pomocí integrovaného tlumícího systému
 - dopadová síla je snížena až o 95% ve srovnání se stopery bez tlumení
 - přesné zapolohování palety kvůli spolehlivému stlačení do koncové polohy bez zpětné síly v této koncové poloze
 - určeno pro širokou škálu aplikací díky jednoduchému a plynulému nastavení tlumící síly
 
Provedení
- zdvih pro spuštění: 15 mm
 - jednočinný / dvojčinný (EW / DW)
 - provedení pro vysoké / nízké teploty (H / K)
 - dle požadavku zákazníka
 - různé příslušenství
 
Pro aplikace
Pro maximální hnací sílu palety na dopadovou desku stoperu: 103 N
| Dopravní rychlost | Váha paletky + produktu | 
| m/min | kg | 
| 06 | 5 - 170 | 
| 09 | 5 - 140 | 
| 12 | 5 - 100 | 
| 18 | 5 - 80 | 
| 24 | 5 - 50 | 
| 30 | 5 - 40 | 
| 36 | 5 - 25 | 
Všechny hodnoty platí pro koeficient tření mezi dopravníkem a paletkou μ = 0,07 a dopadovou deskou stoperu z oceli. Jsou stanoveny experimentálně a potvrzeny při testech.
															
 






