DBSU-270
Paletový stoper DBSU-270
Zdvih: 9 mm
Tlumící zdvih: 25,5 mm
Minimální váha palety: 10 kg
Maximální váha palety: 270 kg
Pro maximální hnací sílu palety na dopadovou desku stoperu: 185 N
Pozn. Tlačná síla palety je maximální síla aplikovaná na stoper pro spolehlivé stáhnutí dopadové desky stoperu a následné uvolnění palety. Tato hodnota platí pro koeficient tření mezi dopravníkem a paletkou μ = 0,07 a dopadovou deskou stoperu z oceli.
POPIS FUNKCE
Paletový stoper s tlumením zastaví jednu nebo více palet do definované polohy. Zastavování probíhá díky tlumení velmi citlivě. Proto je stoper s tlumením vhodný pro zastavování produktů s vysokou transportní rychlostí, mají vysoko těžiště, jsou citlivé na otřesy atp. Další výhodou je, že produkty budou zastaveny v přesné poloze a tudíž lze vynechat další indexování výrobku. Pohyb zarážky směrem dolů, pro uvolnění pohybu paletky, je ovládán pneumaticky a může být jednočinný (směrem dolů pneumaticky, zpět nahoru integrovanou pružinou) nebo dvojčinný (směrem dolů pneumaticky a zpět také). Pro identifikaci horní a dolní polohy lze vybavit stoper snímači polohy.
Výhody
- flexibilní využití velkého množství volně konfigurovatelných variant
- mírné zpomalení a zastavení paletky pomocí integrovaného tlumícího systému
- dopadová síla je snížena až o 95% ve srovnání se stopery bez tlumení
- přesné zapolohování palety kvůli spolehlivému stlačení do koncové polohy bez zpětné síly v této koncové poloze
- určeno pro širokou škálu aplikací díky jednoduchému a plynulému nastavení tlumící síly
Provedení
- zdvih pro spuštění: 9 mm
- jednočinný / dvojčinný (EW / DW)
- provedení pro vysoké / nízké teploty (H / K)
- dle požadavku zákazníka
- různé příslušenství
Pro aplikace
Pro maximální hnací sílu palety na dopadovou desku stoperu: 185 N
Dopravní rychlost | Váha paletky + produktu |
m/min | kg |
06 | 10 - 270 |
09 | 10 - 220 |
12 | 10 - 200 |
18 | 10 - 180 |
24 | 10 - 110 |
30 | 10 - 70 |
36 | 10 - 50 |
Všechny hodnoty platí pro koeficient tření mezi dopravníkem a paletkou μ = 0,07 a dopadovou deskou stoperu z oceli. Jsou stanoveny experimentálně a potvrzeny při testech.