Série 3000 DI Option
Cykloidní převodovka Série 3000 DI Option
Všestranná převodovka pro středně náročné až náročné aplikace
Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu
Dostupné velikosti 050 / 070 / 090 / 120 / 155 / 205 / 235
Nejlepší vůle ve své třídě (≤5 arcmin)
Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru
Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti
Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci
Průmyslové standardní montážní rozměry
Popis:
Řada VRL je univerzálem na trhu planetových převodovek. Díky šikmému ozubení, robustní vnitřní konstrukci, hladkému provozu a vysoké hustotě točivého momentu je tento produkt skutečně nejlepší ve své třídě. Vůle 5 arc-min umožňuje VRL aplikovat na širokou škálu aplikací. VRL je vynikající volbou pro servo aplikace v obalových, manipulačních a automatizačních systémech. K dispozici je řada standardních možností umývání a potravinářství, což z něj činí atraktivní volbu pro nejnáročnější prostředí. Nabízíme nejširší výběr velikostí a převodových poměrů, což našim zákazníkům poskytuje větší flexibilitu než kdykoli předtím. Průmyslové standardní montážní rozměry umožňují implementaci VRL do starších konstrukcí strojů, což našim zákazníkům šetří drahocenný čas.
Vlastnosti:
- schopnost zvládnout větší „rázové“ zatížení (> 500%) v porovnání se šnekovovou převodovkou
- vysoké převodové poměry a hustota točivého momentu v kompaktním rozměru
- vysoká účinnost (> 95%) na stupeň redukce
- minimální moment setrvačnosti
Popis funkce:
1) ložiska výstupní hřídele
2) výstupní hřídel
3) tělo pro uložení vnitřního čepu
4) vnitřní čep
5) ozubená kola
6) nosič
7) vstupní hřídel
8) excentrické válečkové ložisko
Vysokorychlostní hřídel uložená v excentrickém ložisku otáčí vnitřním ozubeným kolem.
Vnitřní kolo s vnějším ozubením se otáčí (ve skutečnosti excentrický otáčivý pohyb), přičemž zabírá s vnitřními čepy ozubeného věnce jeden po druhém.
Když vysokorychlostní vstupní hřídel dokončí jedno úplné otočení, kolo se pomalu otáčí v opačném směru, o rozdíl v počtu zubů ozubeného kola.
Hřídel se otáčí vysokou rychlostí, zatímco se kolo otáčí nízkou rychlostí. Pomalé otáčení se přenáší na pomaloběžnou hřídel výstupní příruby přes nosné kolíky.
Příklady montáže:
3D konfigurace (na vyžádání)