Verze EVT

alf-logo


Úhlová planetová převodovka EVT


Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu

Vysoká tuhost, snížený instalační prostor a přenos vysokého kroutícího momentu

Dostupné velikosti 064 / 090 / 110 / 140 / 200 / 255

Standardní vůle v ozubení 1.stupeň ≤4 arcmin / 2.stupeň ≤7 arcmin

Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru

Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti

Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci

Průmyslové standardní montážní rozměry

Popis:

Série EVT kombinuje kompaktnost a výkon řady VRT. Rozhraní ISO příruby umožňuje snadnou montáž indexových stolů, pastorků, řemenic rozvodového řemene a dalších mechanických součástí bez potřeby spojky. EVT je výhodný v aplikacích vyžadujících vysokou přesnost, torzní tuhost a momentové zatížení. Předimenzovaná dvojitá kuželíková ložiska umožňují EVT zvládat větší radiální a přítlačné síly vyskytující se v aplikacích v obráběcích strojích, leteckém nebo robotickém průmyslu. Dostupné poměry se pohybují od 3:1 do 100:1 – celkem 20 konfigurací přeovodových poměrů, což dává výrobcům strojů větší flexibilitu designu než kdykoli předtím.


Vlastnosti:

evt nakres

1) Ušlechtilá uhlíková ozubená kola dokončená patentovaným sekundárním procesem pro vyšší přesnost a tichý provoz. O 40% větší povrchová plocha zubu než průmyslový standard.

2) Jehlová ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) zajišťují vynikající přenos kroutícího momentu a torzní tuhost.

3) Jednodílná výstupní hřídel a planetový nosič se dvěma ložisky, do kterého jsou integrovány planetová ozubenená kola. To má za následek vyšší tuhost, točivý moment a bezpečnostní faktor se zaručeným vyrovnáním převodů.

4) Optimalizovaná příruba pro připojení motoru s aktivním centrováním na vodící průměr zaručuje snadné a přesné připojení. Motor lze instalovat v jakékoli pozici.

5) Výstupní příruba ISO umožňuje snadnou montáž na indexovací stoly, pastorky, řemenice rozvodového řemene a další mechanické součásti.

6) Ozubený věnec obrobený přímo do skříně převodovky. Poskytuje větší soustřednost a eliminuje kolísání rychlosti.

7) Svěrné spojení hřídele optimalizované pro váš konkrétní motor. Snížená setrvačnost a vyvážení pro dynamický výkon a vysokorychlostní provoz.


 

nidec logo

 

 


Katalogový list

Katalogový list verze EVT

Video