Verze EVT
Úhlová planetová převodovka EVT
Nejširší nabídka velikostí a převodových poměrů na trhu
Vysoká tuhost, snížený instalační prostor a přenos vysokého kroutícího momentu
Dostupné velikosti 064 / 090 / 110 / 140 / 200 / 255
Standardní vůle v ozubení 1.stupeň ≤4 arcmin / 2.stupeň ≤7 arcmin
Široká řada montážních adaptérů nabízí jednoduché a přesné připojení k jakémukoli motoru
Bezúdržbové řešení, které je mazáno po celou dobu životnosti
Vysoce výkonné mazivo umožňuje flexibilní montáž v jakékoli orientaci
Průmyslové standardní montážní rozměry
Popis:
Série EVT kombinuje kompaktnost a výkon řady VRT. Rozhraní ISO příruby umožňuje snadnou montáž indexových stolů, pastorků, řemenic rozvodového řemene a dalších mechanických součástí bez potřeby spojky. EVT je výhodný v aplikacích vyžadujících vysokou přesnost, torzní tuhost a momentové zatížení. Předimenzovaná dvojitá kuželíková ložiska umožňují EVT zvládat větší radiální a přítlačné síly vyskytující se v aplikacích v obráběcích strojích, leteckém nebo robotickém průmyslu. Dostupné poměry se pohybují od 3:1 do 100:1 – celkem 20 konfigurací přeovodových poměrů, což dává výrobcům strojů větší flexibilitu designu než kdykoli předtím.
Vlastnosti:
1) Ušlechtilá uhlíková ozubená kola dokončená patentovaným sekundárním procesem pro vyšší přesnost a tichý provoz. O 40% větší povrchová plocha zubu než průmyslový standard.
2) Jehlová ložiska s plným počtem valivých těles (bez klece) zajišťují vynikající přenos kroutícího momentu a torzní tuhost.
3) Jednodílná výstupní hřídel a planetový nosič se dvěma ložisky, do kterého jsou integrovány planetová ozubenená kola. To má za následek vyšší tuhost, točivý moment a bezpečnostní faktor se zaručeným vyrovnáním převodů.
4) Optimalizovaná příruba pro připojení motoru s aktivním centrováním na vodící průměr zaručuje snadné a přesné připojení. Motor lze instalovat v jakékoli pozici.
5) Výstupní příruba ISO umožňuje snadnou montáž na indexovací stoly, pastorky, řemenice rozvodového řemene a další mechanické součásti.
6) Ozubený věnec obrobený přímo do skříně převodovky. Poskytuje větší soustřednost a eliminuje kolísání rychlosti.
7) Svěrné spojení hřídele optimalizované pro váš konkrétní motor. Snížená setrvačnost a vyvážení pro dynamický výkon a vysokorychlostní provoz.